Aşktan kaçılmaz izle , aşktan kaçılmaz dizisi izle, aşktan kaçılmaz son bölümü izle

Reklam

Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldile
♥ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..
♥ Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.
♥ Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...
♥ Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte sen
♥ Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun y
Buket Karadoğan hayat mücadelem yaşam kaynağım seni sensiz yaşamak istedim başaramadım biran yoksun gibi davrandım başaramadım kendimi kaybettim oturup çocuklar gibi ağladım
hayat üç buçukla dört arasındadır ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın...
eğer benimle onun arasında bir seçim yapacaksan onu seç çÜnKü ben BİR seçEnek deĞİLİM
görmek istersen denizi yukarıya cevır yuzu deniz gıbıdr gökyuzu...
herkez sevinirken ben üzülüyorum herkkez herkez üzüürken ben üzülüyorum(sivasli nazım can ALPEREN)
ben umutlarimi bos kovanlara doldurdum acemidir aldigim nisanlar ben her askta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Reklam